Wednesday, October 19, 2011

POST 214: LosT~

Salam Syg Semua...

Dek kerana demam tak kebah, saya cuti keje hari nih....
suami keje sorang2....
ooowwhh..lupa bgtau...~
Suami dan saya bekerja sebumbung sekarang....
Suami br masuk keje isnin lepas..
Satu kilang...Sama2 tensyen menjadi ekse"kuli"...haha~

Takleh bygkan suasana ketika saya memberinya "induction training"
ye, die student...saya trainer...
mula-mula die keluar dr training room....tak tahan gelak katanya~
Saya? buat muka slumber....haha...
keje mesti profesional.....
Tapi mereka yg baru masuk keje pada hari itu dpt bau perhubungan kami...
romantik sgt..! br kawen kan....hehe

Berada di rumah buat saya rindu padanya...
nak msg romantik...handphone lost~ again...!!
da beberapa lama saya tak pakai hp....huh~
tp ketiadaan hp sgt2 dirasakan dgn ketiadaannya...
jiwang la plak...hehe

talking about lost~
tak tahu dlm dunia mana saya hidup....!!
Saya baru jumpa blog intan norazam...
Org lain hari2 membaca ceritanya...
itupon contestant yg inform...
and saya pon actually fell in love with her veil...
boleh??? hek3.....

The other lost~
i think i owe an apology to dilah...
for not meeting her last 2 weeks...
ade kenduri belah suami yg saya perlu attend
but can't contact her..
so, i'll upload more pics of my wed for her to see....
and if ade rezeki...mgkin boleh ke kelantan lagi....hehe
(^^)

The another lost~
an apologize to dibah....
for not re-confirm her on the rental camera....
don't know why her msg masuk spam box saya...
anyway, it's totally my fault dear...

huwwwaaarrgghh....!!
kenapala saya cemerkap sgt....
just want to be a proper lady....
slalu lupa barang...selalu hilangkan barang...
selalu sakit...
Unorganized...
Buat something ikut mood....
I need a total change....yossshhh!!!!

2 comments:

Puan Roza said...

Dah view blog intanorazam....veil dia cantik....

Unknown said...

Kak Intan mmg kreatif tau. Masa pergi majlis bertandang dia, excited sgt. Dia pakai veil yg dia baru buat pd mlm sblm majlis. Cpt gile :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...