Tuesday, October 11, 2011

POST 207: My-OwN-VeRsIon-Of-WeD-SignbOaRd

Salam syg semua....

Saya masih mengumpul gambar2 utk dibuat review....
Jadi berkemungkinan besar review kawen saya akan dibuat caca-merba...
tidak mengikut urutan...
Mana saya ade mood & masa bercerita...saya cerita okeyh....
Jadi harap mereka yg sudi membaca sabar menunggu.....
**especially my husband since he is my die hard fans silent reader...hikhikhik....

Review pertama saya....
Wed signboard.....ganti bunting....
Idea by me....Completed by my bros....


actually ni bukan black board pon.....
Saya beli kadbod keras.....harga RM1.90 tak silap saya....
Kebetulan ada byk kayu pelipit kat rmh...
kalo nak beli, kos satu kayu pelipit.....satu kaki 20 sen jek....
Then, saya pakukan ditepi2 kadbod....btk 4 segi tu...
harap boleh bygkan sbb saya takde gambar nak terangkan....hihihi....
then, adik saya buat mcm easel utk blackboard tu.....

ok....tulisan tu pon by my bros....

Wed signboard ni kami letak di tepi jalan memasuki rumah kami....
So, walaupun takde bunting & banner...org still dpt tahu yg ini majlis kawen saya...

Yg saya suka....
ramai kawan2 bergambar dpn wed signboard.....
Pengantin pon turut bergambar sama.....heh~


9 comments:

Lovely Emy said...

kreatif :) nak juga pakai idea ni, tapi, kayu pelipit tu kite xtau apa la, mcm mana nak cr. xpe, ganti dgn benda lain la, heee :)

Super Ummi said...

suke idea ni... ^_^

nia ain said...

suke suke suke..kreatip ngat..

Unknown said...

comel nye.hehe 100% DIY chalkboard ni.ranjin gila :))

Fariza said...

kreatif :)

Glory jane said...

nice... nak buat camni gak... hhehhe

maria fitria said...

comel dan unik.. korang adik beradik mmg kreatif ye..

amal salleh said...

cute :)

Kelip Kelip Comel said...

nice..nak guna cmni la nnti..tq byk bg sy idea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...