Tuesday, March 27, 2012

POST 248: InNer, ShaWL & VeiL OrDeR

Inner for Sazni Farlina….

Rasa eager nak buat sbb 1st time buat inner…
Urgent order la jgk..
sbb sazni dlm 2mggu lg akan get married ms bermel tu…
Alhamdulillah dlm 2hari dpt siapkan….and delivered on date…
Bile die pos pasal inner tu…baru saya tau die pon blogger….hehe
*Sazni da selamat dinikahkan pon…alhamdulillah….*

Versi saya : Ivory & white beading….
Versi sazni : Puan pengantin da add on yellow beading utk disesuaikan dgn bajunya....lg vaas..! hehe



Shawl for Diyana…..

Request heavy patch lace shawl sbb die tak pakai veil masa majlisnya…

Ok, ini shawl…boleh jgk buat as veil 2 in 1…

Ingat lagi pos saya dulu (klik sini)..
Saya ingatkan die nak pakai mcm gambar nih….

Rupa-rupanya saya yg salah faham
Agak konfius sbb patch yg die nak agak banyak utk bahagian kepala tudung…
Jadi bile kelepet jadi tak cantek sbb terkelepet lace nya…mcm saya nih…kih3….
*model: muka tembam mengandung 7 bulan with all the flaws…hehe*

pakai without pin....nanti rosak tudung org.....hehe

Die nak pakai tudung awning rupanya….kih3…
**hrrmm…janji nak ajar lilit tudung mcm nih....tak tertunai lg kan??
Ampun yaa….ade masa saya turutkan

Veil for Zaimira

Request heavy detailing veil…mcm veil saya yg ini…


Senang berurusan dgnnya….
Cuma susahla die berurusan dgn saya…wuuu~
Warded & Morning sickness….
Layan mood ibu mengandung jek, overlooked her order…
Mujur dpt siapkan sebelum majlisnya…
Ptg ni nak jumpa die utk hantar by hand..*winkwink*
Harap die sukakannya…(^-^)

Patch lace veil with heavy pearl beading & 3d flowers…
2 kali try and error...
bukak balik beading mula2 sbb rasa tak cantek...dan lastly come with this...

the veil

nak gak jadi model....pagi td nak pegi keje snap pic kejap...hek3...

the detailing

love it!

Lagi cerita veil....mimi ade update pasal outfit masa nikahnya (klik sini)

gambar cilok dr blognya...hehe

Sekian celotehan veil saya utk hari ini....Tq.

 p/s: maaf ye utk penghantaran yg lewat last week....
       Saya buat pos ekspress, pos kena tendang....inform lambat...huhu~
       Sudahnya. kena cari masa utk buat pos laju...!! uwaa...!!
       Takpe...da hire my adek jd "adek pos"....

4 comments:

YANEI KHAIRANI SYED AHMAD said...

sgt cantik!~ hehehe... sy pn diy veil2 sy.. :)

Unknown said...

sgt adore dgn u punye veil and detailing.. nnt nk book sempat lg ke?

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

Cantiknyaaaaa! Lija, nak upah wat tdung jugak leh kee heehe...alang2 dpt adiah veil terus request detailing baju dan tdung :p xpe yee...really love ur work :)

Rai said...

sangatla cantik lijah ur work! great job!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...