Friday, March 4, 2011

POST 56: Wedding ShOes...

Dear All,
I forgot to mention about wed shoes in my wed checklist...
aaiiissyyy...sbnarnye takde idea pon nak pakai ape for weds..
thinking of platform jek...

then....when i was chit chatting wif my ofismate about photography..
(he shows me great pics..)
and suddenly..i fall in luv wif this pic...and the shoe!!!!

gorgeous red shoe!!! credit to louis pang
another mavles red shoes!!

mau kasut itu...!!! tihihi...
tapi ade ke kasut2 mcm tu saiz org...
org ade kaki yg kecil....saiz 4 or 3..huu~
normally, mmg hard nak cr saiz....kalo ade pon biasenye dpt fesyen2 balet shoes jek..
and one more prob...red shoes??? fit ke dgn all my dress - cream, grey & pink...naaaahhh...!!
better stick to silver


kasut kat shoes fair last year...
cekmat mampu belikan tak???? kah3.......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...