Friday, January 27, 2012

POST 233: Veil Booking? T&C

Salam semua…..

Hanya pemberitahuan ringkas…

Tempahan utk siap bulan februari ditutup….
So…no urgent booking utk disiapkan bulan februari eaaa…
Anyway, saya masih buka tempahan untuk bulan-bulan seterusnya…
Melainkan bulan Jun & Julai…
**So, tempah awal2 bagi yg bernikah bulan tersebut…hehehehehe

Untuk mempercepatkan urusan tempahan….
**Banyak mel…tak menang tangan nak handle….
**Kadang2 proses ‘berbalas pantun ni makan masa sampai 2 minggu’
Sila tempah melalui e-mel, bukan fb….
Untuk kali pertama pertanyaan….Sila nyatakan…..
1) veil yg bagaimana hendak ditempah…(attach gambar rujukan lebih baik)
            -panjang veil
            -jenis material
2) Material sendiri atau saya provide
3) No. telefon utk saya hubungi

Saya akan quote price, kalo setuju saya akan proceed ke perbincangan berikutnya….
(Range price starting from rm30 to rm250, depends on material used/provided, type of beads, and detailing design)

p/s: Semakin hari semakin sihat…
       Current project…siapkan veil secara pukal….
       Later will make special entry on “How to DIY your veil- full version”
       So, tungguu……..

Teaser: 10% progress: designing patch lace & beads

3 comments:

Anonymous said...

okey........sy da mel...........^^

Unknown said...

cantik u buat dear!

dhiera zainudin said...

moomy to be ni rajin sangat la. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...