Monday, October 10, 2011

POST 206: BehiNd The StorY....

Salam syg semua....

Alhamdulillah...
Akhirnya ade masa menulis...

suami ke surau dgr pengajian....
saya mengadap komputer....
mcm ni patut ke???
hehehe.....

Sejak ade husband...
minat terkalih drpd menulis blog kepada melayannya....
makan sepinggan, tido sebantal,
die imam, saya makmumnya....
hidup saya hampir lengkap....
hanya iman perlu ditambahkan dlm diri....
mudah2an Allah suburkan kasih syg kami ke akhirnya.....

meninjau perit jerih membina masjid....
saya mmg rasa perkahwinan kami sgt manis bermakna...
dugaan kewangan, perselisihan faham....
even di saat2 terakhir hp dan wallet saya hilang...
cuak....takut.....kenduri tak dpt buat sbb semua duit & kad bank di situ....
alhamdulillah jumpa jua akhirnya....

manisnya...
terketar saat diijabkabulkan...
sekali lafaz, saya menjadi kekasih halalnya...

perkahwinan saya sederhana....tetapi cukup bermakna...
byk kurangnya.....
tapi saya berlapang dada....
Puas ati apabila makanan cukup, tetamu gembira,
Saya personally layan mereka satu persatu...
Jadi, maaf jikalau ade kurangnye layanan saya...
Terharu bile kedatangan tetamu ramai tak dijangkakan...
Kawan2 jauh turut bertandang....

mcm2 kisah di sebaliknya....
setiap review ade ceritanya......

Teringat tagline kawan saya kebetulan seorang blogger di facebook...
"majlis perkahwinan kak lijah yg comot"
tihihi~
saya mmg comot....
ade satu je review kawen dr blogger...
tapi muka saya comot....hahahaha~
takpe....manis kenangan itu utk diingati kan dhiera?? hik3...



Seriously comot time nih kan....kan........

so, khas utk dhiera, dilah (luv u so so much...lost my hp dear.......)
dan utk rakan2 yg tak dpt tgk saya...
selalu comot je kan.....yg ni comey sket...hehe

7 comments:

idzaidah said...

cntik nye baju die....nk tgk full baju 2 boleh?

kaklong said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH....kak long dari kl ni tumpang gembire...semoga kasih Allah dicurahkan utk cik lijah dan suami..

Fariza said...

u comel :)
alhamdulillah untuk perkahwinan bahagia ini

OmmaHussein said...

lija comel..xcomot pon..nanti update gambar2 lg eh. =)
p/s: baju lija gojes =)

dhiera zainudin said...

erk..bukan lah review sangat pun~ btw, kak lijah tak semua orang rasa apa yg akak alami. pengalaman kahwin setiap orang kan berbeza. tapi setiap yang berlaku itu pasti ada kenangan untuk dikenang~

sayang kak lijah!! *hug*

nia ain said...

puan lijah..comot pun comel la..hehehe
cantik baju..xsabar nak tgk yg full version..cpt2 review(^_^)

Renee Meow said...

dear nape chantk sgt nieeeee....baju n veil chantekkk..cepat cepat update..hahha.. *paksaan* ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...