Friday, August 26, 2011

POST 193: ThiS YeAr & SepTeMBer.....WhAt's Hot..? (PaRt 2)

Salam All.....

berbicara dari entry Part 1....
Part 2: Penuh dgn bias & penaakulan syok sendiri....haha...

kembali ke pesona pengantin....
saya tgk....for make-up....
make-up yg fresh, natural, not heavy mmg tgh in....
**pandaila saya kata in, padahal saya mmg suka mekap camtu....
**nak kata diri sendiri ni mmg tgh in la....boleh??? hahaha.....

tapi betul what??
tak caye tgk mat saleh, chinese, korean (mentang2 minat korea...haha)
mekap simple je time kawen.......mcm ni....


utk nampak lebih natural, saya akan skip lens & fake lashes.....hehe

ade my fren tanya......
"asal ko takmau bubuh bulu mata & lens...kalo pakai lg cantek wooo....ramai yg puji......??"
saya tersingung sbb ni da byk kali die suruh saya buat camtu....dgn hujah2 beliau mendesak...
mula2 saya senyum jek....pastu bile nak matikan hujah die..saya bg jwpn yg a bit sarcastic....
"ala....yg cantek tu bukan mata aku pon.....mata tipu....kalo kena puji pon, yg cantek mata palsu tu, bukan mata aku....."
muahahaha....noti sungguh jwb mcm tuh...
pdhal kite kena memberi nasihat yg baik...perkataan yg berhikmah....
meh kasi slap sket pipi saya...!! 

ok2......seterusnya bicara soal hantaran....
i love what being featured in pesona pengantin....
gubahan hantaran orked....!!! tgh in tuuu.......
hahahaha.....yg ni pon bias......
**sbnarnye nak kata saya pon bakal guna orked nanti...








ok....cun kan hantaran2 tuuu....
terutamanya yg dua last tuu.....
*bluek...puji hantaran e-day sendiri.....ngeh3.....

ok, tapi mmg takleh lawan gojesnye gubahan hantaran bawah ni.....



so, so so exclusive kan.....!!
lg2 suka sbb it looks nature frenly....tp bukan money-frenly...hahaha
haiiissshh...pengantin bajet mmg takde kot hantaran yg mcm tu....(T_T)

ok, for the last pesona pengantin review....
saya suka idea DIY goodies yg mereka tonjolkan.....
simple, sweet, budget & looks exclusive....
salah satunya yg ini.........



ha....best giler kan pesona pengantin September...???
so, ape lagi......cpt2 dptkan di pasaran....(^^)



ok...bosannye keje!!!!
takde keje......hahahaha....

tp sempena penghujung puasa ini.....
marilah kite sama2 tingkatkan amalan di bulan mulia ini........
di 10 malam terakhir, mari sama2 mencari mlm lailatul qadar....
amalkan amar makruf nahi mungkar.....
bersederhana ketika perayaan........
hati2 di jalan raya......
luv u ollsss....mmmmuaaahhh!

4 comments:

PnMelor said...

kene beli ni..dah lame x beli majalah ni. :)

Unknown said...

auwww suke yang DIY tu.bestnyeeeeeeee nape tak terpikir nk buat gitu masa e-day kan?grrrr.

btw selamat hari raya lijah.hati2 di jalan raya tau.meh la beraya umah zimie kalau nak $$$ raya.ekeke

Rai said...

suka hantaran ala2 white mutiara tuh. so pretty. harap jumper dat kind of shape.

dhiera zainudin said...

suka jugak hantaran yg macamada pearl tu. gojes gile~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...